25 augusztus, 2015

Oroszország 37-38-39. napok

Az Oroszország elleni gazdasági blokád érezteti a hatását. Egy hete amikor itt jártunk 1€ 69 rubel volt. Ma 1€ már 81 rubel. Ami nekünk nagyon jó, mert minden nagyon olcsó. Szó szerint zuhannak az árak.
Az út unalmas, nagyon unalmas. Pedig ha valaki szeret vezetni, az én vagyok. De ez nekem is unalmas.
Ránéztem ma reggel a GPS-re s látom hogy Moszkva 3600km. Rohadt messzinek tűnik.
Oldalán fekvő medence. Ja nem, ez buszmegálló.

Napokig ezt láttuk.

Elvétve volt szuvenír árus is

Misa Macilaci
Kénytelen vagyok 3 napot egy posztba megírni, mert semmi nem történik. Csak megyünk, faljuk a kilométereket.
Naponta átlagban 1.000km, 30-100 méteres magasságban, azaz totálisan sík területen.
Egyik nap folyamatosan esett az eső, és hideg is van mint az oroszoknál :)
Naplementék érdekesek voltak


Pisiszünet. Hol keressünk itt WC-t?

Napokig ezt láttuk magunk előtt

Az egyedüli szórakozásom, hogy nem állok meg a rendőröknek ha meg akarnak állítani. Megtanultam ezt már az elmúlt hetekben, eddig be is jött. Ha láttam hogy meg akar állítani, egyből ellenkező irányban néztünk, mint valami hülye turisták.
Soha nem jöttek utánuk, bár bőszen integettek. Eleinte még gyakran néztem a visszapillantó tükörbe, hogy nem jönnek utánunk, de aztán amikor sokadszorra se jöttek, már bátrabban menekültem :)
Kár hogy ezt nem lehet itthon bevetni...

Minden este relatíve könnyen találtunk jó minőségű szállást.
Mivel a rubel napról napra romlott, a benzin és a szállások is egyre olcsóbbak voltak.
A benzin olyan 0,45 -0,50 € volt /liter, a szállások 2 főre 15-20€/éj


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése