13 április, 2015

Új autó

Amint írtam előző bejegyzésemben, új autót keresek a rallyra.
Szerencsére megtaláltam, teljesen véletlenül.
Nem is tudtam hogy létezik Peugeot 301-es modell. Hát most már tudom.
A lényeg hogy 1,2-es motorja van, jó állapotú és szerintem kibírja az utat simán.
Az autó másfél éves, és 42,000 km van benne. Ha minden igaz akkor 65,000 km -es állásnál lesz eladó az autó.

Ez az autó kimondottan kelet EU és közel kelet útjaira épült. Megerősithetem, a futóműve kegyetlenül jó, a rossz utak mintha nem is léteznének.
A klíma is megerősített, ahogy a teljes futómű, valamint az autó szigetelése (kevesebb por jut be ) és a felhasznált anyagok is jobban bírják a meleget. No meg az autó hasmagassága is magasabb az átlag autónak. Pont ami kell nekem.
Azt azért hozzátenném, hogy az autó nagyon alap, olcsó anyagokból készült, látszik hogy ez a Peugeot Dáciája. De a célnak megfelel, sőt.

A mai napon elintéztem a rendszámot is.

A helyi Peugeot kereskedéssel úgy tűnik, sikerült megegyezni, hogy támogassák az utat.
Már csak a részleteket kell megbeszélnünk.

Közben a vízumokat intézzük ezerrel. Nem lesz egyszerű, időben meg végképp nem.
De már nincs visszaút.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése