03 július, 2015

Motor védelem

Na nem a rozsda ellen :)

Mivel az utak olyanok lesznek amilyenek, jobb felkészülni.
A motor alja teljesen védtelen, ezért be kellett takarni valamivel.

Keresgéltem mi legyen, de aztán eszembe jutott hogy olvastam valahol, hogy a Peugeot gyárt ilyet.
Meg is rendeltem, másnap itt is volt és be is szereltük.


Egész masszív a lemez, szellőző nyílásokkal.

Nem nagy, épp csak arra elég, hogy eltakarja a sérülékeny részeket.



Viszont most vettem észre hogy a tank és a mellette levő, talán, benzinpumpa védtelen a behatások ellen.
Ezt is meg kell oldani.

Ez az


A háttérben a tank. Egy éles kő és annak annyi.

Csövek szintén csak ott figyelnek, védtelenül.
Még van durván 2 hét, remélem addig találok megoldást.



Update: az a kis izé nem benzinpumpa, hanem benzingőz elszívó, azaz nem fontos, nem baj ha tönkre is megy. Egy kicsit megnyugodtam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése