22 augusztus, 2015

Mongólia 4. rész - 32. nap


Bayankhongor - Ulan Bator


Reggel 5,30 kor keltünk, mert előtte való este vettük észre, hogy nem vettük észre hogy 3 órás eltérés van a valós idő és a mi óráink között. Mivel a telenfonjainkra támaszkodtunk, azok meg nem váltottak időzónát, ezért kissé eltévedtünk időileg. No de ez egy delósnak nem probléma. (bocs)
Még szerencse, hogy nem kellett időre érnünk sehova :)
Reggeli után indulás Ulán Bátorba, Mongólia fővárosába, ami 640 km-re van tőlünk. Az utak aszfaltozottak, tehát sima út.

Napi statisztika

Ma már haladtunk rendesen.

Ismét lovak mellett haladtunk, tehát a párom ismét majdnem kiesett az autóból, az összeset le akarta fényképezni.
Hú de untam már a lovakat


Ami az utat illeti, aszfaltozott az igaz, de annyi a kátyú mint az égen a csillag. Ja és fizetős. Igaz nem drága, 25 és 50 cent de akkor is :)

Az útzárak is megérnek egy misét. Nem szaroznak, leborítanak egy kamionnyi sódert az útra, aztán annyi. Rajtam nem fogtak ki, kicsit offroadoztam, és ismét vissza a főútra. És lám, semmi gond nem volt az úttal. Lúzerek.
Ezzel akartak megállítani? 

Ma ismét megálltunk egy jurtánál, ahol egy kislány futkározott a nagyapjával. Aztán kiderült hogy az apjával. Még jó hogy nem értettek semmit :)
Még egy szupermarket
Angry birds neki is tetszett



Viszont Pat nem tudott ellenállni a lovaknak, hát ismét fordult egyet a lóval. Én meg vártam rá ismét :) Mondjuk amint láttam, nem nagyon élvezte, mert nem tudott a lóval kommunikálni, nem nagyon tudta irányítani. Vagy mi.


Szieszta
Tipikus jurta







Ajándékosztás mindenkinek, mindenki happy volt. Ők ismét azt a kellemetlen szagú sajtfélét adták nekünk. Ha tudták volna, hogy én mennyire utálok mindenféle sajtot...



Búcsúzás
Következő állomás egy ló emlékmű volt. Mondjuk ezt nem is értettem. Ekkora emlékművet építeni a lovaknak. Aztán később megértettem, ezek speciális versenylova voltak, mindegyiknek ott volt az ára, illetve mikor volt bajnok.

Mindenki ment minden irányba. Három sávos úton 5 autó állt egymás mellett. De ezt már megszoktam

Este sikeresen megérkeztünk Ulán Bator-ba, Mongólia fővárosába.
Ulan Bator



Volt forgalom rendesen, káosz is, de lehetett haladni, élveztem a vezetést. Minél nagyobb kosz annál jobban élvezem :)

Dugó




Mivel a rally végcélja nem Ulán Bator, hanem Ulan Ude Oroszországban, ezért még folytatjuk...

Végre jó szálló és finom vacsora.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése