06 augusztus, 2015

Üzbegisztán 1. rész

Meg a határ előtt, a türkmén oldalon Farap nál volt egy híd. Legalábbis azt hittük, hogy híd.
Naná hogy fizetni kellett.
Mondja a rendőr hogy 20 helyi pénz. Mondom neki, ok, ez nem is olyan sok. Erre átküld a másik ablakhoz hogy még 10 dollár. Na ez már kezdett sok lenni, erre megint mondja hogy 2 dollár banki illeték.
Minden a lehúzásrol szól ebben az országban.
Gondoltam ennyi pénzért legalább a Golden Gate hídon fogunk átmenni. 
Erre fel egy sima, a napóleoni korból visszamaradt ruszki ponton hídon kellett átmennünk. 


Ez a határhoz vezető híd


De akkora szintkülönbségek voltak az elemek között, hogy azt hittem felakadunk. 

Főleg amikor láttam, hogy jön szemben a kamion az én savomban, megállás nélkül. Alig bírtam kikerülni.


Határnál megint írogattak a könyveikbe, de már nem annyit. Legnagyobb bánatomra a hétpecsétes papírt elvették :)
Az üzbég határ csak 1,5 óra volt. Itt is volt 6 ablak, de gyorsabban ment. Ja és totál ingyenes volt.
Találkoztunk egy román rallys csapattal, őket jobban átnézték.
Nálunk a gyógyszereket nézték meg, kodeint kerestek. No meg a notebookot kapcsolták be, szexuális anyagot keresve :)
Este beértünk Bukharaba, és eddigi legjobb szállásunkra.
Egy kis séta a városban, és végre internet 6 nap után....
Folytatás következik
Hibátlan reggeli
Milliomosok vagyunk :)
Modern Aladdin lámpa 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése