06 augusztus, 2015

Mongol rally - Első összefoglaló

Már 14. napja úton vagyunk, röviden összefoglalnám az eddigieket.

Ahogy vártam, nem bántam meg, hogy erre a nagy útra vállalkoztam.
Naponta talalkozunk más és más emberekkel, akik kimondottan segítőkészek, azonnal odajönnek és útbaigazitanak, ha látják, hogy eltévedtünk.
Az emberbe benne van, hogy át akarnak verni, de itt nincs ilyen.
Például Uzbegisztánban 15 év börtön jár lopásért, tehát ilyen büncselekmény nem létezik.
Türkmenisztán és Azerbaijan szintén.
Soha egy percig nem kell az autóért aggódni, hogy feltörik. Ez azért nagy dolog.

Megtett út 7000 km

Samarkandig 7000 km-t mentünk, ebből én 6800 km-t vezettem, a többit az utitársam, aki a rossz út miatt egy óra vezetés miatt feladta :)

Utak

Alapszabály, hogy minél távolabb megyünk Európától, annál rosszabbak az utak. Uzbegisztán eddig a legrosszabb, kvázi nincs egy km sima út. Nincs sok gödör, de az aszfalt minősége nagyon rossz. Az autó nagyon ráz, pedig a gumikból is engedtem ki egy kis levegőt.

Pihenés

A hosszú út ellenére, nem vagyunk fáradtak, mert éjjel nem vezetünk, mindig van idő pihenésre.

Étkezés 

Eddig nagyon finom minden betegek se vagyunk, csak egy  kis hasmenés itt ott ,  de a Coca Cola velünk van :)


A posztokat mobilról írom , mert így gyorsabb , emiatt hibák előfordulnak.  Amiért bocs. Ha majd lesz otthon időm kijavitom őket .

2 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy írsz és fotózol... élmény olvasni!!!! Vigyázzatok magatokra és sok érdekes kalandot :)

    VálaszTörlés